L’Ajuntament del Puig reclama a Turisme el manteniment i la reparació dels rentapeus de la platja
L’Ajuntament del Puig de Santa Maria ha expressat el seu malestar davant la situació en què es troben els rentapeus de la platja del municipi, que continuen presentant un estat de manteniment deficient a les portes de finalitzar el mes d’agost.
La competència d’aquest servei correspon a l’Agència Valenciana de Turisme, dependent de la Generalitat Valenciana. Tot i les reiterades gestions i sol·licituds de reparació efectuades pel consistori al llarg dels darrers mesos, la situació persisteix i nombrosos usuaris no han pogut disposar d’un servei bàsic en condicions òptimes durant la temporada estival.
A finals de juliol, a conseqüència de les reiterades demandes municipals, es van dur a terme unes actuacions mínimes sobre els rentapeus. No obstant això, aquestes mesures s’han mostrat insuficients per a garantir el correcte funcionament de les instal·lacions. Actualment, encara falta l’adjudicació d’una empresa encarregada de gestionar els 41 rentapeus de la platja.
L’alcalde del Puig, Marc Oriola, ha manifestat que “és incomprensible que, després de tot l’estiu, encara no s’haja donat solució a una necessitat tan elemental com és el funcionament dels rentapeus. La nostra platja és un espai natural i turístic de primer nivell i hauria de rebre l’atenció i el respecte que mereix per part de la Generalitat”.
Des del consistori es recorda que en altres municipis pròxims aquest servei es troba en millors condicions. “No podem permetre que els veïns, veïnes i visitants del Puig siguen tractats com a ciutadans de segona. Exigim als responsables del servei una actuació immediata i eficaç que garantisca un manteniment adequat durant tot l’any i uns serveis dignes per a totes les persones usuàries de la nostra costa”, ha remarcat Oriola.
En la mateixa línia, el regidor de Platges, Vicente Porta, ha insistit que “no es tracta només d’una qüestió d’imatge turística, sinó també de respecte a la ciutadania. Portem mesos reclamant una solució, però la resposta no arriba. Continuarem insistint fins que tinguem els serveis que mereixem”.
Des del consistori s’ha reiterat la importància de continuar reclamant i informant puntualment la ciutadania sobre qualsevol novetat en aquest assumpte.
+ Subscriu-te ací al canal de NostresNotícies en Whatsapp
+ Tota la informació de NostresNotícies al nostre canal de Telegram